2010 m. balandžio 2 d., penktadienis

Easter :)


Turbūt žinote,kad Velykos yra svarbiausia šventė daugeliui krikščionių. Turbūt ne tik todėl, kad ši šventė laikoma gėrio pergale prieš blogį, bet todėl, kad ji lyg simbolizuoja pavasario ir atgimimo pradžią.Kai kuriems ta pradžia tėra metafora, o kitiems tai dar vienas atspirties taškas, kažką apmąstyti ir keisti savo gyvenime...

Gaila,kad ši šventė truputį praradus prasmę, nes smagu turėtų būti ir vaikams.Anksčiau vaikai tikėjo, kad pamiškėje gyvena senutė Velykė. Ji dažo kiaušinius, o Velykų naktį sudeda juos į vaškinį ar cukrinį vežimaitį, pakinko į jį kiškius ir veža vaikams. Iš ryto kiekvienas vaikas ant palangės rasdavo po du Velykės kiaušinius :)

Apie kiaušinių simboliką ir reikšmę nerašysiu, tiesiog, šios gražios šventės proga ir norisi palinkėti atversti naują savo gyvenimo lapą tiems, kuriems to reikia, o kitiems tiesiog permąstyti ar viską darome tinkamai ir teisingai...
.
Saulės pievos fotografėms dėkoju: už gerai praleistą laiką, skanų pyragą ir įamžintas akimirkas :)




IMG_7725

Gin_01

IMG_7735

ro

IMG_7612

IMG_7622

Gin_14

IMG_7735

IMG_7556

IMG_7513

IMG_7571

Gin_10

Gin_11

Gin_08

IMG_7679

IMG_7564

IMG_7546

33 komentarai:

HouseHome rašė...

super! pamacius pamaniau , kad jau Velykas sventi namie:))) bet paskui perskaiciau kas ir kaip:) labai grazus interjeras! spalvos, dekoras! ir drabuzeliai kaip motineles seimininkes :) cia sijonas?

GinCherry rašė...

Dėkui :) Na, velykinė fotosesija ir buvo, tik ne namie ir truputį anksčiau :) Dekoro elementus fotografės sugalvojo,man tik teko viską sudėliot :) Iš visų dalykėlių tai mano tik arbatinukas ir suknelė :) Nežinau kodėl kilo klausimas ar tai sijonas :)

Linos Ūkis rašė...

Nuostabu!..Ramybė ir švelnumas spinduliuoja

Charle rašė...

Nuostabiai šviesi, pavasariška fotosesija! Tikrai net akimirką pamiršau, tiesiog nebegirdėjau lietaus barbenimo į langą ir pravažiuojančių mašinų balų taškymo..... :) šviesaus savaitgalio, gražių Velykų Gin ;)

blackberry rašė...

Kokia atgaiva akytems! ir suknytes grozis! labai siltos ir jaukios nuotraukos :)
Zinai, vaikas buvau, o gal ir esu, bet apie Velyke senute pirma karta girdziu sita istorija! isivaizduoji!:D

Šarūnė rašė...

nu nuotraukų grožis, uchhh.
Su Velykom visus :)

Anonimiškas rašė...

Kaip angeliškai atrodai :)

mauzere rašė...

kaip kokia Alisa :) labai gražu :)gražių Tau švenčių ;)

Chérie rašė...

Kokia harmonija.. Tu ir Saulės Pievos fotografės esate labiausiai suderintas dalykas kurį esu mačiusi! Kaip gražu.. Galima kambarį išsikabinti šitokiomis nuotraukomis :)

Laura rašė...

žavuolė :*

Anonimiškas rašė...

Man si fotosesija tokia labai Smetonisko Kauno :)
Labai jauku ,silta ir sviesu :)
Velyku ilgai nesupratau. Tik sukurus seima jos man pasidare prasmingos. Dabar laukiu kiekvienais metais,kaip dideles pavasario ir naujos pradzios sventes. Beje, Velykos tai ir krikstateviu-krikstavaikiu svente :)Pasizadu sia tradicija puoseleti savo rate,nes tai tikrai reta ir puiki proga susibegti su brangiais zmogeliukais ir pristabdyti beprotiska kasdienybes tempa.

MM :)

Elinga rašė...

Awww, Gin, vos pažvelgus į Tavo nuotraukas užplūsta tikrų tikriausia pavasarinė nuotaika. Taip gera, šilta, šviesu, trapu, ech, jau milijoną kartų įsitikinu, kad Tavo blog'as tikra atgaiva sielai. :>

dawn rašė...

nemoku net apsakyti, kokios šiltos šitos nuotraukos!: }

ežiukai rašė...

:) pažiūrėjus nuotraukytes pagaliau Velykų nuotaika ir mane aplankė...

mirattes rašė...

TOBULA. Šiltų tau ir gėrio atnšančių velykų.

Irma rašė...

Atrodai nuostabiai

Anonimiškas rašė...

Tai pati graziausia tavo suknele :)


Vaida

Sigita rašė...

Eik tu sau, o šventas NAIVUME- tu tikras modelis fsio- prašau nebesiginčyti...groži tu groži :)

Everyone loves fashion rašė...

nesveikai grazu :) Atrodo kaip fotosesija is zurnalio, na tikrai, prisidedu prie visu siu pagyru :) Linksmu Velyku :)

Elena rašė...

Nors ir taip jau esate išgirta, negaliu neprisidėti - fantastika, tiesiog fantastika :)
Jaukios jums šventės!

zozefina rašė...

Mano komentaras vėl kažkur pabėgo :)
Manau nuotraukos galėtų puošti bet kurį tobulų namų šeimininkių žurnalą, nes labai gražu, šilta, miela, gera.

HouseHome rašė...

O man Velykos patinka net labiau nei Kaledos. Tik paskui suzinojau kad taip ir turi but,kad si svente vertingesne, prasmingesne. Kadangi vaikystei tokiu svenciu nesvesdavom, ir jokiu bobuciu su kiskuciais nebuvo, tad jokiu prisiminimu nera. Is karto pradejome svesti prasmingai, kai buvau paaugle. Ta tradicija tesiasi iki siol. Beje,jei jau pradejom Velyku tema - sventa ugnis isiziebe Jeruzalei. tad, su artejanciom! :) kietu magruciu ir siltu svenciu!

Anonimiškas rašė...

labai mielos ir siltos nuotraukos :) smagu ziureti...

Gabrielė rašė...

velykos mane kone labiausiai pakerintis laikas. Nuostabios nuotukos, nuostabi suknele, nuostabi Jus ir visi tie Velykiski dalykeliai. Su velykomis!

-Minija- rašė...

Sveikinimai ir Tau ;)
Viskas labai gražiai žiūrisi :) Jaučiasi harmonija..
O kokią ten knygą vartai?Kažkaip smalsu pasidarė? ;p

Anonimiškas rašė...

Suknele dievishko grozio

paris rašė...

labai patiko nuoraukos-kokios spalvos, dekoras, detales! Gin tu ypatinga.

Anonimiškas rašė...

Tikrai labai graži fotosesija :) fotografės tikros šaunuolės. Puiki nuotaika, spalvos, detalės :) kažkaip labai keista tave, Gin, matyti visą baltą.

_sala_

Anonimiškas rašė...

Žaaaavvuuuu.... Ir taip pavasariškai gaivu, tokia skaisčia ramuma dvelkia, ačiū:) Beje, turim ir mes lygiai tokią pačią žaliąją sausaininę-pyraginę :)

GinCherry rašė...

Blacberry, kad man atrodo dauguma lietuvių mažai žino apie tradicijas, o tuo labiau jų laikosi :) Aš ir pati kartais sužinau po laiko, na, bet kai bus savo šeima, tai galima bus ir savas tradicijas turėt :)

Cherrie, aš kažkaip nepropoguoju savo foto kabinimo namie :) Net nežinau kodėl :)

MM, o kodėl būtent Kauno? :) O apie Velykų reikšmę ir susimąsčiau būtent po tavo žodžių :)

Vaida, na dėkui :) Nors aš nesutikčiau :) Ši suknelė man apskritai visada atrodė nedėvimas, todėl po fotosesijos palikau ją fotografėns, joms labiau pravers nei man :)

Sigita, dėkui :) bet iš tiesų tai ne, fotografių nuopelnas, ne mano :)

keksas, o pas mus, dėja, jokių gilių tradicijų nėra šeimoj...

Minija, vartau "Džeinę Eir", kurią dabar pradėsiu skaityti :)

Paris, nesu ypatinga, bet tikrai ačiū už tojį apibūdinimą :)

Sala, o, man ir pačiai keista savo matyti vilkint baltai :)

Ir visiems kitiems labai labai dėkui :)

Ieva Kurash rašė...

Kaip grazu ir taip pavasariska... labai silta aplinka ir tu labai graziai pasipuosus :) man labai patiko... o tie narciziukai kaip fainai atrodo kiausinukuose. grazu labai.

Jovita rašė...

Labai jauki fotosesija, šviesa tokia pavasariška.. Ir nuostabusis, pagydytas arbatinukas čia įsiamžino! :)
Man šios velykos nebuvo labai velykiškos, net margučių neparagavau (netikėtai ir neilgam teko apsirgti), bet tikrai tam tikra prasme jos buvo nauja pradžia :)

Simona rašė...

Džeinę Eir vartai? :) Dar viena panaši kažkuo knyga, bet man šioji ne taip, oi ne taip patiko - per daug gerumo, kuris nenatūralus.