2010 m. balandžio 27 d., antradienis

What if...





Ar dažnai sau užduodate šį klausimą? Viename filme [ir vėlgi], išgirdau sakant žmogui: " tu kankini save klausdamas: o kas jeigu?" Ir nors iš pradžių į tai pažiūrėjau gan skeptiškai, bet neilgai trukus susimąsčiau, kad greičiausiai taip ir yra.Žmonės, kurie dažnai savęs klausia "o kas jeigu?" yra pririšti prie praeities, prie savo poelgių ir tuo pačiu truputį bijo ateities ir pokyčių...





Kas kartą kai pasielgiu netinkamai labai ilgai save kankinu, mąstydama apie tai, kokias tai pasekmes turės man ir kitiems žmonėms.Kamuoju savo mintimis, negalėdama nustoti galvoti apie  tai, nors greičiausiai kitas žmogus jau seniai tai būna pamiršęs :)  Taigi, taip mes atgailaujam už savo netinkamą elgesį, nubausdami patys save...





Dar dažniau šį klausimą sau užduodu kai kankina nežinomybe dėl ateities...Išvesdama šimtus teorijų, pradedu bijoti to, kas laukia ir uždarau sau visus kelius į pokyčius ir naujus potyrius, bet ar įmanoma kartais save "išjungti" ir nustoti mąstyti? Galbūt svarstyti, mąstyti, o ne nerti stačia galva į nežinomus vandenis yra labiau būdinga žmogui? Turbūt natūralu, kad tai, kas nežinoma mus baugina, o tuo pačiu ir traukia...





Na ir tradiciškai derinukas...





  • Jau ne kartą matytas pilkas megztukas - 2 lt.
  • Pilka trikotažine palaidinė su perforuotų širdelių raštu [nuotraukose to nepavyko parodyti] - 2 lt.
  • Gėlėtas sijonas su dirželiu rišamu arba gale arba priekyje [šį kartą surišau priekyje] - 1 lt.
  • Ciklameninės pėdkelnės - 13 lt.
  • Brogue tipo batukai su žaliom siūlėm - draugės dovana
  • Ruda rankinė - 10 lt.
  • Viso: 28 lt.











IMGP2574

IMGP2500 copy

IMGP2517 copy

IMGP2516 copy

IMGP2536 copy

IMGP2543 copy

....

46 komentarai:

Jud rašė...

Fantastiškai atrodai!!!

Anonimiškas rašė...

Matosi matosi toks širdelės truputi 2 nuotraukoje :) labai gražus spalvų derinys... pastaruoju metu mane labai žavi gėlėti raštai ir sodrios spalvos.
O dėl graužaties, tai čia labai bjaurus dalykas... Na bent jau aš, pavyzdžiui, tikrai nemažai įvairių nemalonių situacijų prisimenu, apie kurias pagalvojus net šiurpas nukrato...ir atrodo, kad gi tikrai kitaip galėjau pasielgti. Bet ką jau padarysi, tokiu atveju geriau pasistengti mažiau apie tai galvoti :)

P.S. žiūriu tavo plaukučiai tik trumpyn..o aplinka vis žalyn ir žalyn :)

_sala_

SimSim rašė...

Atrodai kaip ir visada tiesiog nuostabiai:)

Bent jau as labai daznai save kankinu mintimis, savo poelgiu analizemis...Ypac pastaruoju metu. Nemanau, kad tai yra blogai, taciau neisivaizduoju ,kaip galima niekados sau neuzduoti klausimo "o kas jeigu?". Bet gal tokiems, zmogeliams plaukiantiems pasroviui ir nesigreziojantiems atgal yra siek tiek lengviau gyventi:). Maziau mastai-paprasciau (lengviau, "sviesiau")gyveni;). Bent jau as taip manau.

Lady rašė...

laaaabai grazus sijonas! cia man budingas bruozas kazka pasakyti,o paskui namie visa vakara galvoti, kad nereikejo xD

Justė rašė...

oho, trečioj nuotraukoj tokia graži ir laiminga, kutenama saulytės.:)

vieni galvoja apie savo praeitį, kuria situacijas kaip galėjo viskas būti, kiti to nedaro. bet vistik manau, kad reikia apmąstyti savo poelgius, juos vertinti, nenusigręžti nuo praeities, nes viskas kas nutiko ir kuria mūsų asmenybę. bet graužti savęs neverta. jeigu jau nutiko kažkas, kas vėliau atrodo netinkama, verčiau bandyti ištaisyti tai naujais darbais, nei įsivaizduoti, kad viskas galėjo būti kitaip.

Unknown rašė...

Aš seniau niekada negalvodavau apie pasekmes ir nerdavau stačia galva į visus gyvenimo pasiūlytus nuotykius. Bet tik dėl vieno iš jų visų nesigailiu. :) O visi kiti tai pastovūs priminimai, kad reikia visada pagalvoti bei pasvarstyti ką ir kaip darai. Tad tikrai nemanau, kad "o kas, jeigu..?" klausimo neužduodantys žmonės gyvena laimingesnį gyvenimą. Jei užduoti tokius klausimus, tai pagalvok ir apie tai, kad esi tikrai mąstantis žmogus ir pasididžiuok tuo. ;D

Monika rašė...

Graži nauja šukuosena :)

Ieva. rašė...

Neleidziu sau gailetis nieko ka esu padarius praeityje, nes man patinka tai kaip dabar elgiuosi mastau galvoju ir manau kad tam susiformuoti padejo mano klaidos, klaideles.Todel nenoreciau nieko pakeisti savo praeityje.O del ateities tai geriau padaryti tai apie ka galvoji,ir nesvarbu ar kad tai bus klaida, bet nepadares niekad nezinosi ir kankinsies paskui galvojant O KAIP GALEJO BUTI ? :)

Ieva. rašė...

ps.kaip grazu!Bent cia pavasris :) O jau trecioje nuotraukoje kaip smagiai aki merkiate! :)

Anonimiškas rašė...

oi :) tik dabar pamačiau, kad fone žibūtės :D
_sala_

Unknown rašė...

Labai graži šukuosena:)

Dėl gailėjimosi, taip dažnai gailiuosi dėl to ką padariau, pergalvoju viską šimtus kartų. Vis galvodama, kad vienas žodis galėjo kažką pakeisti. Ir prieš imdamasi naujų planų vis galvoju patį blogiausią variantą...

Neringa rašė...

Labai artima man tai ka parasei ...esu is tu kur megsta save paplakti :).
"Taigi, taip mes atgailaujam už savo netinkamą elgesį, nubausdami patys save..."
vat atgailauti reiktu ...bet bausti saves ...nemanau,todel praktikuoju toki dalyka ..mintyse atsiprasau to zmogaus ...atsiprasau saves ir paleidziu .Kazkaip lengviau patampa.
Ir dar kita dalyka esu patyrus ...jei darai tai ka turi daryti ..kitaip klausai sirdies balso ,jokiu jeigu nekyla ...o jei kyla tada reikia atsekti ar tikrai savo keliu eini ,ar tai tik tavo baimes kandziojasi:)

HouseHome rašė...

noriu pagirti sukuosena! :) Tau tinka tokie turmpi!
Gerai pastebeta, kad klausdami - "kas jei" - mes neatskiratom praeities. Zinau viena dalyka - norint paleisti zmogu - turi nebepykti ar neliudet del to kad jus ne kartu, tas pats ir su situacijom. Ypac jei negali nieko pakeist. Galvoti reikia PRIES, o ne PO. o jei jau padarei - dziaukis, ar gyvenk kaip iseina. Jei bus lemta - tau bus duotas sansas viska pakeist, ar grizt prie to paties..
Nesielvartauju del to, kas butu jei butu... Bet ir neneriu stacia galva i gyvenima(nors gal ir noreciau)..

Pumpkin rašė...

As kazkaip esu nusistacius, kad nieko negalima gailetis(turiu omeny savo poelgius). Atsitiko taip, kaip atsitiko.Tikrai neretai grauziuosi, permastau viska, bet mastau galbut labiau i prieki, galvoju apie praejusi ivyki kaip apie pamoka, o ne apmastau "o kas,jeigu". Bet zinau, kad daug kam tai budinga, gal ir pati taip mastau dazniau negu dabar paciai atrodo.

P.S.Pamacius pavadinima "What if" iskart pirma mintis buna apie filma tokiu pat pavadinimu:)

Dovilė rašė...

Dievaži, koks gražus derinys! Tos pėdkelnės ir sijonas-nepakartojami :) Nuostabiai atrodai.

O kalbant apie "What if", nemėgstu galvoti, kas būtų, jeigu būtų, bet tai jokiu būdu nereiškia, kad neapmąstau savo poelgių ar nepagalvoju, kad galėjau pasielgti ir kitaip. Tiesiog supranti, kad nieko nebepakeisi ir kad norint ištaisyti savo klaidas, reikia žiūrėti į priekį. Be to, esu linkusi manyti, kad visos klaidos, kurias padarome yra tam, kad nueitume ten, kur turime nueiti...

Ieva Varkojytė rašė...

Gin, tik nesakyk,kad čia tas sijonas iš vaikų skyriaus,nes imsiuos graužti,kad ten visąlaik tamia širdim praeidavau ;{

Šitam įraše atrodai fantastiškai... Man ciklameno spalva plius pilka tai turbūt nuginkuojantis derinys :}

Šarūnė rašė...

labai tinka trumpesni plaukai ;)

Anonimiškas rašė...

Sveika, labai žavingai atrodai. Tiek drabužiai tiek tavo nuotaika:))

Ką parašei iš tiesų labai artima. Visalaik maniau, kad tik aš tiek daug pergalvoju viską, bet pasirodo daug kam taip buna:) Praeitį dar galima pamiršti mastant apie dabartį ar ateitį.. Bet blogiausia manau galvoti what if.. +neigiamas scenarijus prieš imantis kažko. Bet kaip sakoma, žmogus gimęs ieškoti, taip pat ir abejoti. Bet taip pagalvojus manau labai naudinga pasakyti- So WHAT? Kad ir blogiausiu atveju ir stengts mastyti apie teigiamus scenarijus. Ir jeigu noras kažką padaryti stipresnis už baimę tuomet reikia tai daryti. Kad ir padarius kvailystę galėsi pasidžiaugti, kad išdrįsai padaryti tai. Kas nerizikuoja tas ..;) Juk taip neįdomu būtų gyventi jeigu visi elgtųsi teisingai ir nepriekaištingai.:))

GinCherry rašė...

Jud, dėkui :)

Sala, gerai tada, kad bent kiek matosi :) O dėl praėjusių situacijų tai aš nelabai ilgai graužiuosi, iš karto po įvykio būna kritinės dienos arba jei kas primena, bet man daug labiau nepatinka, kad aš per daug svarstau apie įvykius, kurių dar nebuvo...O plaukai tai čia per klaidą tiek nutrumpėjo,daug ašarų išlieta dėl to buvo :D

SimSim, ačiū :) Aš apskirtai ne kartą jau esu rašius, o gal tik pagalvojus, kad tiems, kurie mažai mąsto yra kur kas lengviau gyventi :) Mažiau kliūčių ir stabdžių gyvenime :) Aišku, visada gali būti tikimybė, kad nusvils, bet kažkaip atrodo, kad tokiem žmonėm ir sekasi labiau :D

Lady, dėkui :) Iš vaių skyriaus jį pagriebiau, paskui užtrauktuką teko įsiųti, nes neįlindau kitaip :D O šita savybė ir man būdinga :)

Juste, merci :) Labai graži diena buvo ir su vyru vaikščiojom po gražias vietas, tiksliau čia jau buvom prisėdę pasėdėt netoli skardžio :) Juste, jau aš kažkada rašiau apie praeitį ir kad jos nepakeisi, pamąsčiau, kad gal kažkam tai labai panaši tema pasirodys, bet šiuo įrašų labiau norėjau užakcentuoti svarstymus apie ateitį ir baimę rizikuoti...


Aušra, na, tu matyt iš kitos pozicijos žiūri :) Man spontaniškumas irgi dažnas, bet aš labiau savo žodžių gailiuosi, kad gal reikėjo nesakyti, nepasakoti...Jaučiuosi dažnai per daug atvira :)

Monika, dėkui dėkui, bet kaip rašiau tai netyčia gavosi ji tokia, kokia yra ir verkiau aš dėl jos daug ir dabar dar nepatinka, nes iškarpyti plaukai man atrodo kaip nušiurę :(

Ieva, o taip, esu jau rašius apie tai,kad mūsų praeitis padaro mus tokiais, kokie esame ir kaip jau rašiau Justei, kad norėjau labiau akcentuoti pasvarstymą apie ateitį :) O pavasaris jau visur po truputį, palepina viena kita saulėta diena :D

Sala, aha, aš irgi pamačiau tik įdėjus nuotraukas, nors tam miške daug žibučių buvo ir eidama vis gėrėjaus ir grožėjausi, nudažytais baltai ir violetiniai, plotais :)

Ieva, dėkui...bet kaip jau rašiau, man pačiai nepatinka :) Och, mąstydama apie ateitį aš irgi dažnai svarstau blogiausius variantus, bet reikia atsikratyt šitos savybės, nes baimė nieko gero neduoda :) Reikia apmąstyti geriausius geriau :D Kaip sakoma: tikėkis geriausio, bet nusiteik blogiausiam :D

Neringa, rašydama "bausmė" turėjau omenyja, kad tas apmąstymas ir savigrauža automatiškai tampa bausme.Man tai tikiu, kad daug dažniau baimės kandžiojasi :)

Aš keksas, dėkui :) Ilgis man irgi patinka, bet laaaabai ir laaaabai nepatinka iškarpymas.Taip gaila plaukų :( O kas dėl temos labai sutinku su tavim ir kaip raškau jau kitoms [kartais taip keista kartotis atsakinėjant kiekvienam asmeniškai, bet nežinau skaito visus atsakymus ar tik adresuotus jiems], kad apie tolimą praeitį nemąstau ir neturiu noro kažką keisti.Šiuo metu gyvenime su vyru turim priimti tam tikrus sprendimus, dėl savo ateities ir tei visi "jeigu" jau baigia iš proto išvaryti :) Yra labai taiklus rusiškas posakis tam apsakyt :)

Pumpkin, na, buvo tema apie tai, ir pritariu visu 100%, bet jei šiandien padariau kažką netinkamo savo akimis tai pagraušiu iki rytojaus ryto :)

Dovile, dėkui :) Taip, sutinku ir su tavim :) Žiūriu, kad kai rašau trumpai ir neužakcentuoju dalykų tam tikrų tai ir temos atrodo susidubliuoja :) Reiks pasitaisyt :) Nors kartais labai sunku savo mintis tinkamai išreikšt :)

Jiev, nesakysiu :) Bet čia tas sijonas :D Žinok aš visai netikėtai jį pagriebiau, gulėjo rūbų krūvos viršūnėj, o mane patraukė spalvos ir raštai :) Na, kitą istorijos dalį žinai :) Tai tu už mane smulkesnė tai turėtum tikrai ir vaikų skyriuje apsidairyt :D Ir dėkui tau :) Man šios dvi spalvos irgi gražiai dera, viena tokia ryški, o kita visai neutrali :)

Och, dėkui Sarūne, nors ir dar kartą pasakysiu,kad man nepatinka...Nemėgstu iškarpytų plaukų, ypač gausiai iškarpytų...

Ieva Varkojytė rašė...

Nu kaip man dabar širdį skauda ;{
nu taip idealiai atrodo tas sijonas su pėdkelnėm ir ta pilka spalva...
turbūt ką ir bedėtum ant tavęs viskas gražiai atrodytų :}}

o galiu pasiteirauti kiek denų pėdkelnės?

GinCherry rašė...

Anonimiškas, dėkui :) Pacituosiu: "bet blogiausia manau galvoti what if.. +neigiamas scenarijus prieš imantis kažko".Va čia buvo pagrindinis įrašo akcentas, nes kaip rašiau keksui, pastaruoju metu turim priimti svarbius sprendimus, dėl ko kyla labai daug tų "what if..."

Jiev, oi, toli gražu :) Man kaip tik laaabai daug kas netinka, bent jau mano akimis :) O pėdkelnės tai 40 denų, tik aš visada imu didžiausią dydį kokį turi :)

Ieva Varkojytė rašė...

o neima smukti?
kažkaip susidomėjau nes nu jų ta spalva tokia intensyvi,ne kaip 40 denų :) taip puikiai atrodo :)

GinCherry rašė...

Jiev, ne, man nesmunka :) Nors žinau, kad kai kuriom smunka :) Dabar va pirkau kelias spalvas tai turėjo kai kurių tik 2 dydį tai jau per daug įsitempia, man nepatinka :)

Unknown rašė...

Dėl plaukų iškarpymo: plaukų galiukų serumas čia labai pagelbėtų, nes neatrodytų tokie pavargę plaukai tada. ;) Gal dar plaukų putos, apimčiai padidinti būtų gerai. Pati eksperimentuodavau su plaukų kirpimu, tai tokios priemonės pagerina gausų iškarpymą bent jau vizualiai. ;)

Monikax rašė...

Nu jūs fantastiška. Atrodot NEREALIAI. Vis skaitau jūsų blogą, labai įdomios mintys, o apranga nepakartojama. nuostabus sijonas ir graži nauja šukuosena ;)

Rūta rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Rūta rašė...

Tavo derinukas fantastiškas! Ta pilka spalva asocijuojasi su šiltais, jaukiais namais, o gėlėtas sijonas ir ryškios pėdkelnės primena apie ateinančią vasarą! Ačiū!

Anonimiškas rašė...

Jusu sukuosena - awsome! o sijonas priderintas prie kuno papuosimo, ar atvirksciai :}

Simona rašė...

Gin, labai dailiai atrodai :) atnešei vėjo gūsį :)dėl šukuosenos raudot neverta, nes įstrižas kirpimas tau super tinka, o pakarpymas, nors galėtų jo ir nebūt, ataugs :)

O mąstymas ir svarstymas kartais tampa viena iš gyvenimo ydų, nes perdėtas racionalumas neatsiperka, kai pagalvoji apie galimai praleistas progas. Maždaug nutuokiu potekstę ir veikiama savo paskutinių nuotaikų sakau nevermind, griebk šansą, kad ir vos už uodegos pagaunamą, surizikuok, nes nėra ko prarasti. O laimėti gali daug - net svajonę.

Jovita rašė...

Kai dar tik mokiausi vairuoti (teises jau turėjau, bet kinkos drebėdavo dėl patirties stokos) ir reikėdavo siaurame kelyje prasilenkti su kokiu autobusu ar sunkvežimiu anyta juokais sakydavo: o tu primerk kairę akį. Suprask: nematysi to sunkvežimio ir nebijosi :D Aš šiaip esu linkusi dvejoti ir nesiryžti, tipenti vietoje ir sverti visokius už ir prieš, bet jei jau matau, kad sprendimo reikia, pasikliauju nuojauta ir prisimerkusi žengiu tą žingsnį. Kartais geriausi sprendimai priimami spontaniškai. Kartais ne. Toks jau tas gyvenimas :) Aišku, jei šneka eina apie didelę riziką, pvz., paskolas nekilnojamam turtui, kai paskui visą gyvenimą jos kabės virš galvos kaip Damoklo kardas, tai kažin ar tas mirksėjimo metodas tinka.

Atrodai stulbinamai!

mirattes rašė...

Gin, kazka pasidarei plaukams? Apvalesnis kirpimas atrodo :) Vistiek atrodai labai dailiai.

As stengiuosi sau kuo maziau uzdavineti zudanti klausima, o kas jeigu, nes tai kaip kirminas gali isgrauzti is vidaus. Gal todel, kad gyvenime turiu kelis klaustukus, kuriuos noreciau atsukus laika perziureti. O jeigu tai butu pakeite mano likima?

Sima rašė...

Negalėjau nutylėti,kad tavo naujoji šukuosena fantastiška. P.S. pirmosios mano šio pavasario žibutės tavo nuotraukose :D

Vaidutė rašė...

be galo gražus sijonas!

HouseHome rašė...

Gin, bet iskarpymo nelabai matosi!
beje pati db svarstau, ar kirptis man, ar augint ilgus(virs 20 m turejau ilgus ir tik pries pora metu apsikirpau), bet kaip tai buna laaaaaaaaabai daznai, vis nepatenkinta savo sukuosena. nors ir turejau panasiu kare(bob).
o koks tas rusiskas posakis?:)

AurėjaFėja rašė...

Labai miela, gražu ir labai pavasariška. :) Man taip pat labai gražus tas sijonas. Bet ir batukai pasakiški. :D

Rūta rašė...

Labai dailus sijonukas (ir kodėl aš niekada tokių neaptinku už porą litų? =D), gražiai gėlės susišaukia su pėdkelnių spalva. Ir plaukai labai dailiai krenta.

Anonimiškas rašė...

pastebėjau, kad dažnai keiti knygas, kodėl? (smalsu pasidarė...)tiesiog...;)))
Ir Tu kaip visad žavi ;)

GinCherry rašė...

Aušra, dėkui už patarimus :) Reiks išsitraukt aliejuką, nes galai neskilinėja tai numečiau, o putų tai reikia būtinai, kad pašiaust galėčiau, dabar jų net nešukuoju galvą išsiplovus :)

Monikax, labai labai dėkui :)

Rūta, kokia faina asociacija :) Nors šitas derinukas realiai buvo knygelių kursams vesti, bet daug labiau jis tinkamas man atrodė tai dienai, kai buvo fotografuota :) Pasivaikščiojimui po mišką, paskui po miestą ir jaukiam pasisėdėjimui :)

Anonimiškas, dėkui :) Paguodėt biški dėl plaukų, nes tikrai daug strioko buvo :D

Simona, žinau žinau ,bet gi pažįsti mane, žinai mano emocianlumą ir smulmeniškumą :) Puikiai supratai ir potekstę ir mintį, tikrai per dažnai net ne racionalumas, o baimė atsiranda...Bet žinau, kad neišvengiama, todėl reik nustot mąstyt ir kankint save arba galvot teigiamai tik :D

Marginalijos, geras patarimas, bet pavojingas truputį :D Oi, kalbant apie paskolas jau gyvenimas mus pamokė, gerai, kad ne skaudžiai visai :) Turbūt atsižegnojau visam gyvenimui :D

Miratess,aha, bet ne pasidariau, o padarė :D Dėkui ;) Aš kažkaip mąstau, kad mano gyvenime nebuvo nieko, kas iš esmės būtų galėję pakeisti mano gyvenimą dabar, jeigu būtų buvę kitaip...Na, nebent būčiau neištekėjus, tas turbūt labiausiai pakeistų :D

Sima, och dėkui :) Beveik pradėjau tikėti, kad nėra taip blogai kaip galvojau :D O žibučių jau šiemet net ir pirkau :D

Vaidute, sijonas sako dėkui :)

As keksas, man tai labai matosi, stengiuosi nežiūrėt todėl :) Aišku ant šviesių plaukų matytųs labiau :) O dėl svarstymo aš nusprendžiau iš ilgų kirpti kai supratau, kad pastoviai vaikštau arklio uodega ir nedarau jokių šukuosenų :) Posakis skamba taip: " i xočitsa i kolitsa" :)

Aureja feja - dėkui :)

Rūta, ačiū :) Na, aš irgi nerandu, netikėtai pasisekė :D

Anonimiškas, ta prasme taip dažnai keičiu knygas? Tai perskaitau ir pakeičiu :D Tai keitimas priklauso nuo to, kokiais tempais skaitau :D Dabar vėl mažiau, o jei knyga labai įdomi tai per kelias dienas "suryju" :) Ir dėkui ;)

VALIKABU rašė...

tobulai sicia!!! :)

svajoniu sijoniukas :) nuostabiausios spalvos :)

IoT rašė...

Šukuosena super.(gal čiut ir matosi, kad nupešiota ar kažkas tai ten...) nors pati nesikerpu jau gal dešimtmetis... bet žinau, kad "šviežias" kirpimas visada išgąsdina žmones. Praėjus keletai dienų ir pats pripranti ir "plaukai randa savo vietą"...

Sijonas super.

O bus koks įrašas, kaip praėjo kursai?Nes žinau, kad labai bijojai, o dabar turbūt nebe?Pasidalink įspūdžiai kada įkvėpimui pagavus ;)

Anonimiškas rašė...

Sveikute, sis derinukas SUPERINIS! Esi grazi moteris, sekmes Tau! ;)

Fashion By He rašė...

love the dress!! great pictures

come follow the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

fashionbyhe.blogspot.com

Meida rašė...

hey ya, girl
pasakysiu, skonį tu turi
esi begalo graži ir iš pranešimų matau protinga.
Šiek tiek ugtelėjus, norėčiau tikrai..būti kažkas tokio kaip tu. Nemėgstu būti kažkieno kopija, bet
jeigu pasitaikytų tokia proga, tikrai tikrai neatsisakyčiau.
SEKMĖS!

Anonimiškas rašė...

P.S. Plaukai atrodo stulbinanciai, man 100000 kartu graziau, nei buvo pries tai :)

Greta Brigita rašė...

Šiaip klausimas pasistojo: kaip tu šitaip atsimeni kainas rūbų? :)

GinCherry rašė...

Dėkui, Inga :)

Airina, žinok iki dabar nepriprantu ir negaliu į save žiūrėti, nepatinka man tikrai vaizdas veidrodyje, o nuotraukoje gal ir nelabai matosi, bet gyvai labai...Ir kaip rašiau FB, blogiausia, kad abi pusės nukirptos skirtingai ir jei vienam šone jau puse velnio ir įmanoma taip gyventi, tai kitam...
O apie kursus tai nėr ką per daug pasakoti :) Tikrai bijojau labai, nes nelabai mėgstu su nepažįstamais bendrauti, bet buvo pora žmonių, kuriuos pažinojau, tai įsivažiavau ir viskas buvo gerai :)

Anonimiškas, dėkui :)

Fashion by he, thank you...

Meidou, net sukėlė šypsena toks nuoširdus, vaikiškas komentaras :) Dėkui už gražius žodžius, bet manau, kad yra tikrai kur kas vertesnių pavyzdžio žmonių :)

Anonimiškas, tikrai nesutinku, gali paskaityti kodėl, atsakyme Airinai...O ir nesvarbu man ką sakytų kiti, man svarbiausia, kad aš su tokia šukuosena jaučiuosi blogai ir negaliu žiūrėti kaip atrodo mano plaukai.Ir dabar nebetinka skrybėlės! :)

Gegyte, tai kad nėr čia ką atsiminti, kadangi lankausi pigiausiuose skyriuose, kai būna 50% nuolaida tai ir kainas žinau :) Pamenu kur ką pirkau :) Va sunkiau jau kainas atsiminti kai perku tarkim MD, tai tada apytiksliai parašau :D