2009 m. gegužės 5 d., antradienis

Two simple things...

Pastaruoju metu su vyru gyvenom kaip šuo su kate, tai vietoj to, kad su draugais praleistumėm laiką gatvės muzikos dienose, nusprendėm laiką skirti sau.Jaučiausi kaip tikrų tikriausiam pasimatyme, nes nusprendėm pasivaikščioti ten, kur paskutinį kartą buvom seniai seniai, kai dar šeima buvo nesukurta.Tokiom dienom atrodo ir saulė šviečia labiau ir oras gaivesnis, nereikia nei skaičiuoti kalorijų nei mąstyti,kad galbūt reiktų atsisakyti pyrago ar ledų gabaliuko, smagu tiesiog vaikščiotis ir kalbėtis, praleisti laiką dviese...Su šeštadieniniu "pasimatymų" išnyko ir slogi atmosfera ir pykčiai.Kartais pamąstau, kad pykstamės tik tam, kad nebūtų per ramu gyventi.Patiko kažkieno išsakyta mintis, kad užsistovėjęs vanduo gali pavirsti į pelkę :)

O įraša dedu šiandien, nes šiandien buvau apsirengus lygiai taip pat, kaip saulėtąjį šeštadienį.Įrodymą draugei, kad rengiuosi kelis kartus lygiai taip pat, nes kartais nepiktai pasišaipo, o ir suknutė šita labai miela man kažkodėl ar nebus kaip su pilkuoju sijonu? :D

  • Suknelė 1 lt.
  • Lietpaltis 69 lt.
  • Pilkos pėdkelnės 13 lt.
  • Batukai 70 lt.
  • Pintas diržas 0,50 lt.
  • Viso: 153,50










50 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Jau suknelės grožis :)
Ir nuotraukos labai gražios, o ta, kur Jūs žolytėj gulite su piene plaukuose - fantastiškai pasakiška, joks apibūdinimas daugiau čia netiktų :)
P.S. Skaitydama blogą vis susimąstau, kaip turėtų atrodyti Jūsų vyras,apie kurį tiek daug rašote, o niekad neparodote :)

Anonimiškas rašė...

kaip nuostabiai visi tavo drabužiai dabar atidengia kojas:D

Juste rašė...

kaip tokias nuotraukas padaryt? kaip su kokiu filtru atrodo spalvos..

Liucija rašė...

Sveika, visad malonu pas Jus į svečius užsukti, tik, iki šiol, likdavau nebyli;]. Šis Blogas praskaidrina nuotaiką ir padeda užsimiršti rūpesčius, beja, noriu pagirti nepaprastus derinukus, ypač paskutinįjį;]]

Linkiu Kūrybinio įkvėpimo,
Liucija.

Rūta rašė...

man ir smalsu dėl Tavo vyro. parodyk jį žmonėms.))

Anonimiškas rašė...

Šį kartą man nepatiko....

Anonimiškas rašė...

oho, pirma karta pamaciau tavo veida is arciau.

GinCherry rašė...

Na,nereikia į mane kreiptis jūs :) Nesmagiai jaučiuosi kaip tais, dėkui už nuotraukos įvertinimą, o kas dėl vyro, tai maniškis visiškai nenori publikuotis ir aš gerbiu ko norą, gal, kadanors :) Šiaip kai kuriais aspektais mes visiškos priešingybes,o kau kuriais vienodi :)
Anonimiškas, kai netingiu pasitrumpinti, tik tada :) nes trumpinimas rankomis, pats nemėgiamiausias darbas :)
Juste, su fotoshopu pridėta daugiau žalsvos spalvos ir pašviesinta truputį :)
Liucija, smagu,kad ateina laikas ir "nebyliesiems" lankytojams prabilti, kad blogas praskaidrina nuotaiką tai man didžiausias komplimentas :) Už palinkėjimą nedėkosiu, nes bijau, kad nesisekt gali :)
Rūta, kadanors, dar tikrai nelaikas, negaliu daryti kažko prieš vyro valią :)
Anonimiškas, būtų keista, jei patiktų viskas be išimties :)
Anonimškas 2 :) Keistas komentaras labai, net nežinau ar čia su gera intonacija ar su bloga rašyta...

Jovita rašė...

Laukinis labai gražus ir šiaip nuotraukos tokios nuotaikingos, kupinos tykios, jaukios pavasario romantikos :) O sunknutė bent nuotraukose man nesužibėjo, spalva graži, bet kaip guli tai neaišku.

P.S. Mes irgi panašiai gatvės muzikos dieną iškeitėm į pasimatymą ten, kur buvom seniai seniai, pradžių pradžioje :)

GinCherry rašė...

Marginalijos, išėmiau vieną nuotrauką, kur suknelė matėsi kur kas geriau, nes nelabai sufokusuota buvo, kažkaip vis nesiseka man :) Man labiausiai joje ne spalva patinka, o raštas, kad lapelių tankumas įvairus :)
O dėl pasimatymo labai džiugu :) Bent jau mūsų atveju nei trupučio nesigailiu :)

Jovita rašė...

Na į spalvos sąvoką įpyniau viską: ir pilkumą, ir raštą, žodžiu, audinys gražus, o vat modelio nesimato :)
O dėl pasimatymo ir aš nesigailiu, gal tik truputį, kad nepasiėmiau fotoaparato ir kad į Pažaislį neužsukom :) Kaunas gražus pavasarį.

GinCherry rašė...

Suknutė nepilka, ji žydra :) Kaip keista, kad pilką spalvą matai :)
Taip, Kauno kai kurios vietos tiesiog magiškos pvasarį, o į patį pažaislį ir mes neužsukom tik pasivaikščiojom iki jacht klubo ir tagal, su pasėdėjimais :)

Marija rašė...

Gin, o koks tavo ūgis? (:

GinCherry rašė...

Mary,neaukšta aš, paskutiniais duomenimis tai 168 :D Kažkada tokį mokykloj pasakė tai ir "pristatau" save taip :) Kodėl toks klausimas iškilo? :)

Anonimiškas rašė...

hm man tu zemesne nei 168 atrodai... na bet cia nuotraukos kaltos, matyt.

orchideja rašė...

Patinka, kad keičiasi rakursai fotkinimo, tavo pozavimas darosi įdomesnis. Kažkaip laisvesnė pasidarei?? Tikėkimės, išlindai iš juokingų kompleksų pančių.

groziogidas rašė...

Sveika,
Aha, ta vieta tikrai pasakiska. O jus nevaiksciojate iki to taikos medzio (ar kaip ten jis vadinasi?). Beje, man butu idomu pamatyt suknele, kaip ji atrodo be lietpalcio, manau jio labai miela :)

groziogidas rašė...

O, ziuriu ne as viena suknia noriu pamatyt :D :)

Anonimiškas rašė...

Bonjour ;)
Pirmakart siandien uzklydau i tavo blog'a ir turiu pripazint prikauste demesi ne vienai minutei, patiko "koncepcija" (ar kaip tai pavadint...)rankdarbiai, ypac rankines.mmm :) zaviuosi ir baltai pavydziu sugebejimu rasti tuos nerealius rubus kuriuos devi ;) daugiau tokiu asmenybiu Kaune kaip tu ;) reikia mazinti ta bazes haut couture musu miesto gatvese! :)
Uzsuksiu paskaitinet dazniau ;)
Sekmes ;)

GinCherry rašė...

Kad man atrodo nustatyti ūgio iš nuotraukų nelabai įmanoma, na bent aš nesugebu :) O kodėl pasirodė, kad žemesnė? 168 irgi nedidelis ūgis, reiks įdomumo dėlėi pasimatuoti kurią dieną :)
Orchidėja, mhm net nežinau, aš priimu teisingas pastabas ir stengiuosi jomis vadovautis, nepriimu pastabų, kurios yra visiškai man nepriimtinos ir dar mane skaudina.Tikrai turiu labiau išmokti elgtis prieš objektyvą, nors dažnai esmė būna tame, kad aš pati sau nuotraukose nepatinku, bet stengiuosi po truputį tobulėti, jei taip galima pasakayti :)
Mija, o kur yra tas laimės medis? Kur šaknys išlindę? Nežinau iš tikrųju net :) Grąžinau nuotrauką, kur labiau matosi suknelė, visai be plosčiuko neturiu, per daug nesufokusuotos gavosi...
Anonimiškas, aš džiaugiuosi, kad mano blogas atranda vis daugiau neabejingų žmonių ir kaip jau rašiau anksčiau, kad jei jis priverčia susimąstyti ar skatina kažko imtis tai apskritai yra didžiausia laimė :) Lauksiu užsukant dažniau ir dėkui už paliktą komentarą :)

groziogidas rašė...

Man nerodo tos foto :(
Ten ne laimes o taikos medis. jis yra einant desiniau nuo Pazaislio, arciau mariu.. :)reiks kada nufotkinti

Tarataika rašė...

Kur dingo nuotraukos? Kuo aš dabar grožėsiuosi? :o

GinCherry rašė...

Photobucket su manim nedraugauja, tai dabar keletą dienų taip ir bus.Ne pirmą kartą taip, nors limito tikrai negalėjau viršyti niekaip...

orchideja rašė...

turi mylet save tokią kokia esi. o ir žinai, kartais geriau nepatikti sau nuotraukoj, bet kiti žmonės įsimylės tave joje! linkiu ir toliau tobulet.

Anonimiškas rašė...

Sveika :) Tavo blogo perziurinejimas tapo mano kasdiene tradicija :) Pablizginu akytes, kartu su irasais nusisypsau ar susimastau. :)))

Esi zavi ir gabi kaip reta :) Labai dziaugiuosi, kad mano gimtajame mieste Kaune yra tokiu fainuoliu zmoniu, kurie spindi ne vardinemis etiketemis, prabangiomis masinomis, laikrodziais ar papuosalais, bet paprastumu, talentu ir siluma :) Tad don't give up! :))))))


P.S. Visada pagalvodavau, kokios tavo ilgos kojos, galvojau ugis siekia bent 175cm :D

Anonimiškas rašė...

O Gin vyras taip pat neeilinis labai charakteringas ir simpatiskas :))

saule rašė...

man nepatinka tavo antakiai. kazkaip nenaturaliai atrodo. matyt permamentinis pas tave? bet cia skonio reikalas :) turi talenta fotkinti. neispudingai, bet graziai, siltai, jaukiai. perzvelgiu daznai tavo bloga! turi savita stiliu, tas labai saunu. tik va pas tave visur vyrauja kaip matau paprastumas. parasti drabuiai, tik ju rastai ir spalvos teikia orginalumo. matosi, jog pagal specialybe derinti moki. :) dar saunu, kad pradejai mesti ivairesniu nuotrauku, o ne vien atidirbtom pozom. ir siaip nuotraukeles labai pagyvina irasa! sekmes!

darija rašė...

viskas taip grazu, nepakartojama:) gera kiekviena karta uzsukus pas tave i bloga pamatyti tavo derinukus, sypsena, kuri tokia miela ir silta:) nuotraukytes fantastiskos;)

GinCherry rašė...

Orchidėja, žinau, kad turiu, privalau, tik žinoti neužtenka, o padaryti neišeina...
Kaip smagu, kad kauniečiai parašo :) nors aš vis pamąstau dabar, kad gali būti taip, kad aš net nežinau jog žmogus mane "pažįsta", tai girta pakampėm jau šlaistytis negaliu, gėda būtu [pokštas čia jei ką :D] Dėkui už tokius gražius žodžius, net žandai nuraudo :)
Anonimiškas, ooo, kad mano vyras neeilinis ir charakteringas tai tikrai, kas dėl simpatiškumo tai man jis beabejo pats gražiausias, neveltui matyt įsimylėjau iš pirmo žvilgsnio, bet smagu žinot, kad ir be manęs kažkam jis simpatiškas :)
Saule, ne nepermanentinis pas mane :) šiaip retoki ir skystoki plaukeliai,tai truputį paryškinti tenka, bet plaukai visi vietoj :D Aš žiūriu irgi, kad nuotraukose nelabai dailiai atrodo, tikiuosi, kad realiam gyvenime dailiau, nes tiek darbe sulaukdavau klausimų kaip tvarkausi antakius, nes dailūs labai, tiek labai gerai draugei, pirmiausia įspūdį antakiai padarė kai susipažinom :D Čia aš save taip bandau guosti, kad gal realiai nėr taip prastai :)Kas dėl paprastumo tu teisi, nelabai aš mėgstu visokius įdomius kirpimus, man įspūdį labiau daro raštai ir spalvos.Nesu iš tų žmonių, kurie pvz rengiasi juodai, bet renkasi įdomius kirpimus ir pan.Na, kritika priimu, o už pagyrimus/pastebėjimus dėkoju :)

Tarataika rašė...

O tavo tokia plaukų spalva natūrali? Ar šiek tiek/kardinaliai tamsinta, pvz. kaip pas Dita von Teese? :)
Labai prijaučiu tavo aprangos stiliui. Pasižadėjau sau, kad ateity rengsiuosi vien suknelėm. Vintage suknelėm. ;)

mergaitė rašė...

aš taip pat dažnai apsilankau, tik ne visada prisiverčiu parašyti komentarą, kadangi visi derinukai, kuriuos publikuoji, labai šaunūs ir tau laaaaaabai tinka :} nesinori kiekvienąkart kartoti to paties :}tad laukiu kažkokios blogos detalės, kad turėčau bent jau progą kažką papeikti :)))

p.s. nuostabus raudonas lietpaltis ;))

gincherry rašė...

Tararaika, deja ne, nenatūrali :) mano plaukai rudai pilki, daugumai lietuvaičių būdinga spalva, bet juodai aš dažau nuo kokių 16-17 :)Vintage suknelės tikras gėris ir grožis, tik,kad sunkoka jų pas mus įsigyti, ypač gražių, neturim tokių parduotuvių, kurios yra nenusakomo dydžio, o ten tereikia pasirinkti modelį/spalvą/dydį :) Turbūt niekad neišeinama tuščiom rankom, o pas mus tenka medžioti :)
Violetiniai laukai, komentarai paliekami pagal norą, turi, ką pasakyti rašai, neturi nerašai.Man džiugu žinot vien tai, kad užsuki :) O raudonas lietpaltis man irgi labai patinka, nugriebiau jį per išpardavimą, per kelis metus esu gatvėj sutikus pora merginų su tokiu pačiu ir dabar labai gailiuosi, kad nepasiėmiau tokio juodo :)

Marija rašė...

Sveika, ankstesniuose irasuose maciau, kad turi keleta tatuiruociu, norejau pasiteirauti, pas koki meistra buvai? nes vasara irgi viena planuoju pasidaryti, bet vis del salonu neapsiprendziu ://

GinCherry rašė...

Marija, tatuiruotes dariausi ne Kaune, važiuoju pas Ramą, super meistras, tik labai ilgos eilės pas jį, o man taip toli į priekį sunku planuoti kažką, tai jaučiu, kad sekančią darysiu ne pas jį, bet irgi ne Kaune :)

Tarataika rašė...

Šiaip tau labai tinka tokie plaukai ir dar kada raudonas lūpas nupiešus, tai išvis! Aš turbūt keistai atrodyčiau juodaplaukė, nes mano labai šviesūs plaukai, bet gal kada išdrysiu pasikeisti taip, kaip dabar norėčiau. :)

O suknelių tai tikrai, kad nėra kur nusipirkti tokių, kokių norėčiau. Dabar renku suknelių modelius iš senų Vogue žurnalų internete ir žadu ateity dalį siūdintis pas siuvėją, kol dar pati nemokėsiu, o po to keliausiu į siuvimo kursus.:)

Šiaip kažkodėl man buvo visad įteigta, kad tatuiruotes turi tik kaliniai (senų pažiūrų artimieji kai kurie), bet dabar prisižiūrėjus pas tave ir supermama.lt yra tokia temukė apie tatoo, tai užsimaniau ornamentų ties kojų čiurnom - tokių mažučių, dailučių, kokiais augalų motyvais ;)

Mano komentaras tikriausiai bus labai ilgas, bet dar noriu paklausti ar, pavyzdžiui, galima su tavim tartis, kad pagamintum kažkokią sagę (mačiau, nuostabias kuri, aš prijaučiu tokioms)? Ir kokia galėtų maždaug būti kaina? :)

Rūta rašė...

už kokią kainą galima įsigyti Tavo tašes?

VALIKABU rašė...

grazi tu :] ir idomi labai :]

The Freelancer's FashionBlog rašė...

Oh, love the combination of the very red jacket with that dress. And the shoes! And your hair suits it all so good :)

GinCherry rašė...

Tararaika, dėkui :) Aš pasvajoju apie kitokios spalvos plaukus, bet per ilgai dažau juodai, neiįvaizduoju savęs kitokiais, o ir kiti nelabai įsivaizduoja, o ir plaukų gaila.Kas dėl tavęs, tai galbūt reikia laiko, kad susivoktum ko iš tikrųjų nori ir ar tikrai to reikia :) Mūsų konservatyviojoj Lietuvėlėj daug kas galvoja taip, kad tatuiruotes turi tik kaliniai ir nusikaltėliai, mano tėvai irgi mąsto panašiai, bet dėl to, kad tarybiniais laikais taip ir buvo, tattoo menas visai neseniai tik pradėjo plisti Lietuvoke aukštam lygyje,nors ir tai gerus meistrus gali suskaičiuoti ant rankų pirštų.
Tararaika ir Rūta, dėl darbų brūkštelkit laiškelį į mailą gincherry@inbox.lt, nes nenoriu čia per daug plėstis :)
Valikabu, ačiū, tu kaip visada miela...
Thank you freelancer for visiting ant comment :) Glad you like it...

sinchrofazatronas rašė...

Vau! ir kaip tau sekasi su tais kuistuku radiniais! is vis tavo stilius man virsune :) Lietuvoj antros tokios kaip tu nera. ir baik kudintis! tavo figura puiki ir be galo seksuali, beto tinka prie tavo stiliaus. linkejimai! :)

Anonimiškas rašė...

laukiam labai nauju derinuku :]

valikabu.

Anonimiškas rašė...

Kur pradingai, vyšnele?

Milda rašė...

aha.kur tuuuu???

Agniagain rašė...

laukiam laukiam :)

AgnieteAviete rašė...

Aš jos jau taip pasiilgau. :}
Vis užeinu ir užeinu, o nieko naujo. :o
Kažkokia manija...ech.

Anonimiškas rašė...

As kiek is nuotrauku sprendziu,tai tikrai tau liekneti nereikia,nes tavo tipas figuros kriauses ir kaulai stambesni, tad neatrodysi tos visuomenej pripazistamos standartines figuros atstove niekad.

GinCherry rašė...

Anonimiškas, kažkieno labai neįgudus akis, nes mano figūros tipas tikrai nėra kriaušė, jei bučiau kriaušė tai gyvenčiau ir vargo nematyčiau.Aš esu obuoliukas, o kaula mano tikrai nėra stambūs, kaip tik labai smulkūs, nes kaulų stambuma galima nustayti pagal riešą, o maniškis plonytis, kaip beje ir kojos imant proporcingai su torsu, todėl aš turiu sverti labai mažai,kad atrodyčiau smulki.Beje, neseniai susitikau su mergina,kuri mane buvo mačius tik bloge, tai įspūdis po susitikimo jos buvo toks,kad realiai atrodau daug smulkesnė nei nuotraukose.Leiskite paklausti, kokie yra visuomenės pripažinta standartinė figūra? Rašot taip, kad atrodo aš sverčiau 200 kg., o kiek man lieknėt aš galiu ir pati puikiai nuspręsti.Geros dienos.

ju rašė...

Gin, mano figūra visiška "kriaušė" ir žinok, nieko čia gero :/ Nors nesu stambi, "kriaušiški" klubai neatrodo lieknai ir išvis, vaizdas nelabai proporcingas... O tavo figūra labai graži - krūtinė, kojos ir liemuo labai vietoj :)

GinCherry rašė...

Ju, niekad manęs neįtikinsi, kad smulki kriaušė yra pati gražiausia figūra :) na dar šalia eina ir smėlio laikrodis, bet už tai turint plačius klubus ir ploną liemenį kaip dailiai atrodo visi rubai su aukštesniu/paryškintu liemeniu :) Žinoma, galėčiau paaukoti laisvės jausmą ir patogumą ir dėvėti korsetą, juolab, kad pora guli mano spintoj, bet nenoriu to daryti :D

Anonimiškas rašė...

Sveika, tu tikrai nuostabi