2009 m. birželio 9 d., antradienis

Wishlist...

Noriu:

  • Kad laikas mano artiemiems žmonėms nustotų bėgti taip greitai, kad spėčiau juos pasivyti...
  • Kad kiekviena popietė ir vakaras, būtų tokie pilni įspūdžių kaip šis....
  • Kiekvieną mielą dieną dažyti lūpas raudonai, kartais lūpdažiu, kartais braškėmis...
  • Prisegamų kojinių, kojinių prisegiklių [ne tik tam, kad dailiai užpildytų komodos stalčių], apatinių tarsi nertų iš voratinklio...
  • Kartais leisti sau "lakstyti" be liemenėlės, nors prieš porą mėnesių man tai atrodė didžiausia nuodėmė...
  • Kad fotoaparatas nepavestų ne vietoje ir ne laiku...
  • Nesulaukus vasaros jau noriu gražaus rudens,su auksiniais krintančiais lapais...
  • Vaikščioti pakėlus galvą ir žiūrėti į žmonių langus...
  • Dažniau vaikščioti į kiną ir teatrą...
  • Skaityti knygas ištiesus kojas ant žolės...
  • Mažiau tingėti, bet ir mokėti patinginiauti...
  • Valgyti pyragus, orinius pyragaičius...
  • Susivokti savyje, nes tokios dienos, kai neatpažįstu pati savęs man nepatinka...
  • Kad mano artimi žmonės būtų laimingi, nes kai jiems gera, tada laiminga esu ir aš...
  • Kad mano šuo nebūtų peršalęs...
  • Zuikio nulėpausio :)
  • Būti savo laiko šeimininke...
  • Skrudintų duonos riekelių apibarstytų baziliku kiekvieną rytą...
  • Kad išsipildytų bent maža dalis mano svajonių...
  • Kad visos suknelės ir sijonai patys sutrumpėtų...
  • Kad spintoj būtų visada tvarka...
  • Kad pradėčiau ieškoti ką rengtis, ne tada kai iki išėjimo lieka 10 minučių...

Noriu ir dar labai daug, bet labiausiai noriu neprarasti sugebėjimo svajoti....

Šiandienis derinukas, popietei su drauge ir kino teatrui, tik batukai buvo pakeisti į mano juodas mary jane "tapkes", patogumo sumetimais, bet praeitą savaitgalį atrodžiau būtent taip  :) 

  • Suknelė 1 lt.
  • Megztukas 8 lt.
  • Pėdkelnės 13 lt.
  • Suknelė 1 lt.
  • Diržiukas 0,5 lt.
  • Juodi batukai 1 lt.
  • Viso: 24,5

19 komentarų:

Raimonda rašė...

"Nesulaukus vasaros jau noriu gražaus rudens,su auksiniais krintančiais lapais..."

Jo norisi ne tau vienai... ;)

HouseHome rašė...

Come on! koks ruduo???
o kur pasivaiksciojimas basom po slapia zole, popietinis miegas pavesy, lietus be skecio, siltos naktys, pagaliau saule, jura....

Egle rašė...

* Mažiau tingėti, bet ir mokėti patinginiauti...

žinai, šiuo metu, tai čia mano didžiausia svajonė po visų kitų didžiausių. Tokio žmogiškesnio pobūdžio :)

GinCherry rašė...

Qusies, gera žinoti, kad ne aš viena tokia "nenormali" :)
Keksas, kad ta vasara niekaip neateina, atsibodo laukti :) Todel mano mintyse piešiasi toks gražus praėjusio, šilto rudens vaizdas :) Gal kai sulauksiu tokios dienos kai man bus pakankamai šilta tai norų sąrašas ir vasaros džiaugsmais pasipildys :)
Egle, aš keletą svajonių "nuslėpiau", nors apie jas esu rašius ankstesniuose įrašuose, bet ši, kaip tu sakai žmogiškesnio pobūdžio irgi viena svarbiausių :) Nes atrodo, peiki save už tai, kad tinginiauji, bet vis tiek nieko nepasidarai, o paskui graužiesi, tai nei ilsiesi normaliai nei dirbi :D

Žiema rašė...

žavinga suknelė!

Berta rašė...

Dievinu sukneles po 1 Lt ;}

aurumme rašė...

ei, fainas wishlistas.
tik man, kaip "nesvankybiu vengejai" idomu pasidare sis noras:
"kartais leisti sau "lakstyti" be liemenėlės, nors prieš porą mėnesių man tai atrodė didžiausia nuodėmė."
smalsu, idomu ir visaip kitaip, kaip cekavai zosei interesno, kaip tai suprasti ??? na, turiu omeny, kodel vengei?
kodel tai atrode nuodeme?
ir lakstyti kur? namuose ar apskritai?

Raimonda rašė...

Gin,"nenormalumai" kartais yra gerai, nenuobodu gyventi ;)

GinCherry rašė...

Žiema, dėkui :) ji susisagsto dar ciklameninėm sagutėm,bet nuotraukoje to nesimato :)
Berta, ash irgi :D
Lili, nuodėmė ne dvasine prasme, o vengiau todėl, kad retai man krūtinė be liemenėlės atrodo gražiai, o jei dar didelė tai apskritai :) Na estetiniais sumetimais.Lakstyti tikrai ne namuose, nes namuose ir taip dažnai be liemenėlės būnu, bet kokia lengva suknele pavyzdžiui...

Anonimiškas rašė...

Gin, tu saunuole, faini norai...

Anonimiškas rašė...

O kad tu žinotum, kaip lengva ir gera buvo pamačiusi Tavo naują įrašą...Buvau jau rimtai jų pasiilgusi;]]

Liucija.

vjusta rašė...

Kad spintoj būtų visada tvarka... Aš irgi to noriu ;)

Anonimiškas rašė...

grazuole!!! :] kojos tavosios - TOBULOS!! o sitie batyciai super super! o jei kada sita suknyte sugalvosi mesti lauk, duok zinia man :D

Anonimiškas rašė...

Taip paprasta ir taip tobula...

žinai kaip džiaugtis gyvenimu....

Anonimiškas rašė...

O jo, labai geras noras, kad spintoje būtų tvarka :) aš irgi norėčiau, kad mano spinta pagaliau išmoktų pati tvarkytis

Gincherry rašė...

Anonimiškas nešaunuolė visai, plakt mane reikia už beribį tingėjimą visame kame :)
Liucija, malonu skaityt, bet buvau labai užtingėjus šį kartą, net gėda iš tikrųjų...
Vjusta, manau to nori kiekviena moteris :D Arba bent, kad ta tvarkaišsilaikytų ilgiau nei vieną dieną :D
Anonimiškas, iš rašymo manierus spėju kažkodėl, kad Valikabu :D Kojos netobulos, ypač kai nuotraukoj ir vėl per daug ištiestos, o dėl suknelės, nemetu aš daiktų apskritai, bet jei ką, tai sutarėm :D
Anomiškas, gal ne kiek žinau, kiek mokausi :)
Lapai, rašiau Justei tai ir tau beveik tą patį parašysiu, aš norėčiau, kad bent sustitvarkius ilgau būtų tvarka arba noriu didelės didelės drabužinės :D

Autare rašė...

Puikūs norai :) kažkada ir aš bandžiau susirašyt savus... tik nepavyko, nes labai didelių buvo keli, o tokių "žemiškų" per daug... taip ir likau be nieko...
Vis seku ir skaitau tavo įrašus. Stebiu aprangą ir džiaugiuosi, kad dar yra žmonių- asmenybių, o ne tik pilkos daugumos vienetų. Pati nedrįsčiau taip rengtis, gal net man netiktų (turiu savitą stilių), tačiau tau viskas taip gražiai tinka. Drįsčiau sakyt, kad net ir prie charakterio ;)

Sigita rašė...

KOKIA GRAŽI NUOTRAUKA....LABAI LABAI.... sakiau, jog tau reikia fotomodeliu būti, argi nesakiau....ir nepaliaujamai tai kartosiu...

GinCherry rašė...

Kijiji, čia tokie norai sugalvoti "ant greičio" jei prisėsčiau su intensija surašyti visus savo norus tai galo nesimatytų turbūt :) Kažkaip galvojau, kad ir šį sąrašą vis reiktų papildyti naujais norais :)Dėkui už tokius gražius žodžius...
Sigita :) O aš kaip ir sakiau taip ir sakysiu, prastas iš manęs fotomodelis :D