2010 m. sausio 2 d., šeštadienis

The end is the beginning and the beginning is the end...

Nežinau ar todėl, kad mano torto ir žvakučių diena yra prieš pat naujuosius metus ar dėl senųjų ir naujųjų metų susidūrimo, bet visada metų pabaigoje esu linkus apmąstyti, ką man atnešė prabėgę metai.Niekada sau nepasižadu, kad šiais metais nedarysiu vieno ar kito, nesusidėlioju sau gyvenimo plano, bet laikrodžiui mušant 12 valandą, o fejerverkams pasiekus epogėjų, sugalvoju norą.Šiemet nustebinau pati save, nes spontaniškai mintyse ištartas noras gerokai skyrėsi nuo visų sumąstytų prabėgusiais metais.Koks jis -laikau paslaptyje, nesakiau net vyrui, kažkaip pradėjau tikėti, kad kai kuriuos norus reikia pasilaikyti sau, kad nenubaidytum laimės...

Mąstau, kad prabėgusių metų santrauką mintyse turbūt "rašo" visi žmonės, neatsižvelgiant į tai ar naujus pasitinka vieni, ar su artimais žmonėmis, ar su draugais , ar triukšmingai klube.Nerašysiu kokie šie metai buvo man, nors kaip ir žadėjo pranašystės jie buvo truputį lemtingi.Daug ko išmokau, daug ką supratau ir pati gerokai pasikeičiau ar bent jau bandžiau keistis :) Įvyko ir nelabai smagių permainų, kurios nedžiugino, bet padėjo sutvirtėti, daug ką permąstyti, pamatyti kokie žmonės iš tikrųjų yra aplink.Metų pabaigoje gavau sms nuo draugės, kurioji ji rašė, jog norėtų, kad greičiau ateitų nauji metai,nes 2009ieji buvo nekokie, susimąsčiau, kad jie nebuvo blogi man.Turbūt todėl, kad aš nemoku blogų dalykų laikyti ir nešiotis savyje ir jiei taip greitai nuskęsta užmarštyje, kad atrodo jų net nebuvo :) 

Taigi, sveiki pasitikę naujuosius metus! Aš savo ruožtu tiesiog norėčiau palinkėti, kad šie metai nebūtų prastesni už praėjusius.Kaikuriems gal tai bus naujas startas keisti kažką iš pagrindų ar po truputį [nors sniego gniūžtė kartais tampa sniego lavina].Atmesti prietarus, kad naujieji metai bus tokie, kaip juos pasitikote [nors aš tam neprieštaraučiau :D] ir nepraleisti progų, kurias gyvenimas pasiūlys :)

Na ir naujametinis mano derinukas ne pagal astrologų patarimus :)

  • Tamsiai mėlyna, vilnonė, peltakiuota suknelė 2 lt.
  • Mėlynas apatinukas su baltais mezginiais 2 lt.
  • Languotas kaspinas - iš medžiagos atraižų 
  • Languotos pėdkelnės -11 lt.
  • Juodi batukai iki kauliukų - 2 lt.
  • Melsvas paltas su kailiu 10 lt. 
  • Viso: 27 lt.








38 komentarai:

darija rašė...

nuostabiai atrodai:)

Anonimiškas rašė...

Labai gražiai atrodot. :)
O kur jūs rūbelius perkat?

mirattes rašė...

Nors ir rašiau pas save, bet sveikinu ir tave su naujais ir linkiu, kad tas sugalvotas noras būtinai išsipildytų ;)
Suknelė pavydėti ypač dėl peltakiavimo.

AgNE rašė...

Kokios gražios foto, atrodo ne šių laikų. Ir apdarėliai kokie žavūs. <3

Zazuna rašė...

U-ZU-PA-VY-DE-JAU.... Nuostabi suknute - sakes... Tau labai tinka.;)
Man visad sausio 1 d., tai tarsi naujas, svarus popieriaus lapas, kiekviena diena (pradedant nuo jos), tai raides, kurias reikia surasyti taip, kad iki gruodzio 31 d. nebeliktu tusciu vietu. Paskutiniaja "pasiimu" ji, "skaitau" ir pamastau. 2009 m. "rastais" nenusivyliau, net gi nebuvo to, ko, kad nenoreciau jog butu nutike - is klaidu mokausi, sutvirteju, o geri dalykai mane nugludina, tad tampu svelniasne tiek sau, tiek kitiems...
Su Naujaisiais 2010 metais! ;*

Vita rašė...

labai nais. aš už naują startą.
(:

IoT rašė...

Tau mėlyna taip tinka...Eilini kartą parodei,kad ne rūbai žmogų puošia,o žmogus rūbą.

Šie metai be abejo bus geresni,nei praeiti.Nes šie metai palankūs orginalioms mintims ir įdėjoms, kūribingiems ir drąsiems žmonėms.Niekas neabejoja,kad tu viena iš tokiu.Tad pirmyn...Bet ir mums parodyk ;)

vjusta rašė...

Aš dievinu pažadus, norus ir planus, kuriuos kuriuosi kiekvienoje astrologinėje pradžioje. Čia tam, kad neužmirščiau, kuria kryptimi reik judėti :)

Labai dailus paltukas, o suknelė...achhh, kad man tokia...Tik kaspinas man nepatiko :) Bet čia jau skonio reikalas. O nešalta buvo fotografuotis be paltuko?

ugne1998 rašė...

Kaip visada nuostabus derinukas. :)
Su naujaisiais ir jus!

Vigi rašė...

Atrodai nuostabiai! Kokios nuotraukos gražios, kaip profesionalios, geras aparatas matyt ;)
Gin, man labai įdomu, ar tiki horoskopais, apskritai astrologija? Bandei skaitinėti kokius metus tavo ženklui pranašauja? Berods esu skaičius, kad esi fatalistė, ar klystu? :)
Aš nesugalvojau naujamečio noro, nes turiu daugiametį norą :D Kurį nešuosi iš metų į metus... Ir šie metai, beje, bus lemtingi, kai pagaliau sužinosiu ar noras pildysis... Tai ir palinkėsiu, kad mūsų abiejų ir visų visų norai ir svajonės pildytusi!

mirattes rašė...

Puiki "paradinė" foto! ir vėl su tais dieviškais batais-basutėmis.

dawn rašė...

Aš Jus, iš pradžių norėčiau su Naujaisiais psveikinti! Kūrybingų, šiltų ir aktyvių metų:*

Anonimiškas rašė...

Visus visus tavo dienoraščius (aš taip juos vadinu..Juk vistiek jame pasipasakojame) perverčiau su dideliu susidomėjimu ir galiu pasakyti tik..
AAAAaaaaaaaaaaaaaa!!
Ačiū Viešpačiui ir visiems šventiesiems už unikalius žmones.

P.s. Dar prieš tai pradėjau rinkti vintage sukneles vasarai. ^^

Visaip ten nuoširdžiai - Rūtelė.
( http://www.point.lt/blog/user/GrizlioMama )

ju rašė...

Su gimimo diena! :) Derinukas, kaip visada, puikus :)

Sigita rašė...

Na ir va va va- pradėjai Naujus metus su puikiu derinuku-mmmmm....

Mercredi rašė...

Su Naujaisiais! :) Pėdkelnės derinuke atrodo labai smagiai, o ir idėja fotografuotis lauke tiesiog puiki :). Taip pat įdomu matyt naują pagrindinę blog'o nuotrauką. Žodžiu, puikiai pradėti metai blog'e. :) Linkiu gražių jų ir realioje erdvėje :)

Miglė rašė...

laimingų tigro metų! taip.. vieniems iš mūsų reikia turėti naują startą, kiti puikiai tvarkosi ir nesukdami galvos ar metai kiti, ar tie patys. aš turbūt taip pat iš tų, kurie sugeba blogus dalykus pasidėti į vietą ir nelaukia naujųjų metų vien tik tam, kad galėtų pradėti viską nuo nulio. tiesa, mėgstu ir aš susigalvoti norą, iškėlusi vidurnaktį galvą į dangų. šiemet jis kaip niekad didelis ir žadantis smarkius pasikeitimus gyvenime. belieka tik laukti, kada išsipildys :)

p.s. nesugaudau, kaip tamstelės blogas šiandien kinta. ir jei atvirai, tai man ta nuotraukytė su muilo burbulais labiau patiko :) bet ši taip pat ne ką te nusileidžia anai.

Emisa rašė...

Su Naujaisiais ir su praėjusiu gimtadieniu! :) Linkiu, kad visada norėtum ką nors išmokti, norėtum kur nors nueiti, norėtum ką nors veikti, norėtum ką nors sutikti.
P.S pėdkelnės nepakartojomos, pakeliančios nuotaiką ir nuspalvinančios pilkas gatves.

Anonimiškas rašė...

Gin, Šviesių ir Ypatingai kūrybingų šių metų. :)
Ir su praėjusiu gimtadieniu. :)
Noriu dar kartą padėkoti už kalėdinę sms, man ji labai patiko. :)
Puikiai atrodai ir tikiuosi, kad ir toliau mus visus džiuginsi savo idėjomis, mintimis ir darbais. :)

daite

HouseHome rašė...

Nesusalai ten????
sveikinu su nauju blogo "rubeliu" ;) pavasariu kvepia...
(turiu panasia foto, tik ant zolytes skaitau knyga).
o kas liecia naujus metus ir horoskopus - niekada neskaitau nauju horoskopu, o perskaitau praejusiu metu. ir sulyginu, kad sutapo. jau keli metai sutampa viskas tip top.
sie metai buvo gan sunkus...ypac pabaiga. bet nuo savo gimtadienio-irgi pries naujus metus:) - visada prasideda atgimimas.
Ta ir tau linkiu!:)

mirattes rašė...

As irgi turiu panasia foto ir dar planavau ja deti i blog'o antraste :D nes noriu atsinaujinti, bet dabar teks kazka kito sugalvoti, dar pagyvensiu su bateliu :)

Milda rašė...

jezau,žiūrint į tą žalią žolytę net suspaudžia kažkur ten prie širdies.labai vasaros laukiu :)

labai labai labai tobula suknelė.žodis.

ir dar tau linkiu tokios pat neišsenkamos kūrybos,ir šviesių dienų.kuo daugiau pastarųjų

agne rašė...

Labas GinCherry :) As pirma karta tau rasau, nes noriu palinketi, paciu graziausiu, kurybingiausiu ir linksmiausiu metu :) Man labai patinka tavo blogas ir grazios mintys, kuriomis daliniesi su mumis - anonimais, tavo gerbejais. Vakar ziurejau filma "Julia and Julie" ir, jei jo nematei, labai rekomenduoju :)

Anonimiškas rašė...

Labas :) aš taip pat viena iš tų tyliųjų tavo blog'o skaitytojų :) bet kažkodėl šiandien nusprendžiau parašyti, tiesiog, kad žinotum, jog tikrai turi neeilinį sugebėjimą įkvėpti žmones, esi nuostabi :) tikiuosi nenustosi rašyti :)
sėkmės tau Gin!

Eglė

Greta Brigita rašė...

suknia super :) ir nuotraukos!
G.

Dare rašė...

Labai gražios nuotraukos gaunasi, kai daromos lauke :) Et, tegu daugiau blogerių pavyksta fotografuotis dieną :)) labai patiko tavo "bačiukas".

GinCherry rašė...

Darija, ačiū :)

Anonimiškas, perku pigiuose rūbuose, kurie turi pigius skyrius :) Tai užsuku į visus, kai būnu šalia :)

Miratess, dėkui :) Bet, kad žinotum kiek aš prie tos suknelės vargau :D Įdėjau labai labai labai daug darbo, kad ją sutvarkyčiau kaip priklauso :) O dėl foto tai man regis daug kas panašių turi, aš nežinau ar ties šita apsistosiu, noriu gal kažko ne su savo atvaizdu net :)

Mėnulių alėja - ačiū už "ne šiuos laikus" :)

Zazuna, mirkt :) Ant kitokio figūros tipo geriau atrodytų, manau :)

VIta, dėkui :) Aš irgi už tavo naują pradžią :D

Airina, ačiū :) O tu domiesi horoskopais? Nes jau ne pirmą kartą pažeri visokių faktų :)

Vjusta, aš gal vengiu sau kažką žadėti, nes jei neįvykdau tai nusiviliu truputį savimi...Kaspinas tai čia buvo būtinybe, nes išskalbus suknelę priekyje susigadino peltakis ir neišėjo pataisyti taip, kad nesimatyų, todėl prisiuvau kaspiną, kurį atseit derinau prie pėdkelnių, nes įisivaizdavau, kad jos raudonos :D Fotografuotis buvo truputį šaltą, bet viskas vyko labai greitai, fotografavo vyras, todėl paskui nelabai turėjau iš ko rinktis nuotraukas :)

Ugne, dėkui :) Ar pasiekė tave lauknešėlis jau? :)

Vigi, merci :) Fotoaparatas neprastas, bet tikrai būna žymiai geresnių :) O horoskopais ir astrologija tikiu tik žinoma ne tai, kurie rašomi laikraštyje kasdien :) Labai norėčiau asmeninį horoskopą kada susidaryti :) O už noro išsipildymą nedėkosiu, bet tikiuosi ir aš, kad bent mažu žingsneliu priartėsiu :)

Aušra, dėkui :)

GinCherry rašė...

Rūtele, dėkui už tokį nuoširdų ir emocingą komentarą :) O vintage sukneles norėtųsi pamatyti bent nuotraukose, visada smalsu, kas dedasi kitų spintoje :D

Ju, dėkui :) Nors ir anksčiau truputį buvo, bet kaip sakoma: geriau vėliau nei niekada :)

Sigita - ačiū :)

Mecredi - tikiuosi ir aš, kad metai bus geri ne tik virtualioje erdvėje :) O pėdkelnių labiau norėjau raudonų, bet pirkau internetu tai gavosi kaip gavosi :)

Miliusia, aš turbūt iš tų žmonių, kurie nelabia sureikšmina naujus metus, niekad sau neduodavau pažadų, kad nuo naujų metų kažko nedarysiu :) Tiesa, lyg pernai buvau pasižadėjus, kad mesiu rūkyti, bet padariau tai sausio 23 :) O nuotrauka man ana spalviškai kažkaip "nelipo" :)

Emisa, dėkui už tokį išmintingą palinkėjimą :)

Daite, ačiū už visus sveikinimus :) Tikiuosi ir aš, kad šiemet džiuginsiu ir neatsibosiu :)

Keksas, nea, nespėjau :) O pernai metų horoskopą ir aš skaičiau, kažkas atitiko, kažkas nelabai :) Kurią dieną esi gimus jei nepaslaptis? :)

Milda, aš pirmiau laukiu pavasario :) Praėjo šventės ir gali jau ateiti šiluma :D

Agne, dėkui :) Ir nėra ko dėkoti, džiaugiuosi, kad patinka, o filmas mano must see sąraše įrašytas :)

Egle, ne kartą esu rašius, kad tokie komentarai labai pakelia nuotaiką, tai tik pasikartosiu, bet turbūt kitų žodžių tam ir neįmanoma surasti :)

Gegyte - ačiū :)

Vaiva - nebūtinai lauke, svarbiausia, kad daug dienos šviesos būtų, o sniegas dar ir puikiai atspindi šviesą, tik gaila, kad nesaulėta diena pasitaikė :) Aha, arba tegu daugiau blogerių turi šviesius namus su vitrininiais langais, nes tada irgi galima geras nuotraukas daryt :) Gėda, bet nelabai supratau apie kokį "bačiuką" kalbi :D

Alyvuoge rašė...

koks mielas derinukas :) suknele nuostabiai tau tinka ;)

Unknown rašė...

Vaje...
Bandžiau visą blog'ą perskaityti, - ne, ne skaityti, o nuotraukas pasižiūrėti. Sėdžiu "apšalus". Pasitaiko gi ryškių asmenybių gyvenime. O kai kurie dar ir talentą turi - nusipirkti liuksiškų drabužėlių už pora litų :) Baltai pavydžiu. Jūs labai fotogeniška. Nežinau, kas tas nuotraukas darė, bet visur atrodote kaip kokia aktorė iš seno filmo - pasaka. :) :) :)

Coconelli rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
HouseHome rašė...

mano gimtadienis 10 :) pakankamai toli iki Kaledu, tad speju gauti dovanu abiem progom :) ir kaip taisykle, nuo mano gimtadienio prasideda visi sventimai ir tesiasi iki pat vasario :)

Coconelli rašė...

Labai nuostabus derinukas. Suknelė tiesiog super.
Naujiems metams noriu Tau palinkėti, kad išliktu tas nuostabus kūrybiškumas,originalumas ir unikalumas. Sėkmės!

darija rašė...

nuostabi blogo nuotrauka.

Rosy rašė...

Atsiprasau, kad gal ir ne visai i tema as cia, bet niekaip neisejop pakomentuoti tavo darbeliu. Gal galetum pasakyti is kur tu gauni tokiu grandineliu ir mielu aksesuaru kaip kad eifelio bokstai ir pan? arba medaliona? labai grazus :) aciu

Jurgita Dileviciute rašė...

nuostabi suknele! tiek spalva, tiek jos pettern.
xxx

www.chestcinema.com

GinCherry rašė...

Alyvuoge - dėkui :)

Cat it moonloght - merci :) O nuotraukas darau aš pati, kelios tik fotosesijos buvo darytos ne mano, bet ten ir autorės paminėtos nuotraukų :)

Miss cherie, darija, jurgita - ačiū jums :)

Rosy, kadangi tie visi priedai jau kaip ir tapę mano darbų skiriamuoju bruožu tai į tokius klausimus aš vengiu atsakinėti, bet kas labai nori tai susiranda patys :) Perku juos vienoje tikai plačiai žinomojome internetinėje parduotuvėje, ne Lietuvoje :)

WowWowClouds rašė...

labas, Gin, man labai smalsu, ar dažnai nešioji tuos vadinamuosius apatinukus, kuriuos mūsų mamos ir močiutės nešiojo??? man be galo gražūs daiktai, bet ar šiais laikais išeina juos nešioti ne po vintage suknelėmis? mat, kai daiktas gražus, noris ne tik spintoj turėti;]